Marketing (nekada)

Najnovije knjige, predavanja, beležnice, Guy Kawasaki, treninzi, online seminari, webinari… I što bi rekao:

Čuda, ludila, sarme – Dušan Đorđević

Ništa vam više neće pomoći nego dobra stara knjiga.

Kupite knjigu i pročitajte je. Zdravo je pročitati nešto na tenane i na papiru. Knjiga tj zapisi datiraju iz 30-tih godina prošlog veka, i napisana je u tadašnjoj Jugoslaviji.

Svašta je smišljeno u međuvremenu ali ništa ne može da zameni pristup klijentima/kupcima na ljudski način. Ovo je knjiga za svakog preduzetnika ili novopečenog direktora marketinga.

Stim da će novopečeni direktor marketinga morati da izbalansira ciljeve sa ljudima tj živim osobama kojima pokušava da približi proizvod ili uslugu.

Preduzetnik će misliti samo na ljude.

Trenutak za šalu ili kako se to (možda) radilo nekad.

 

Evo vam pare za sladoled i vičite po gradu “PONOVO RADI BIOSKOP”! – Đenka Đavo


Slični članci

One thought on “Marketing (nekada)”

Ostavi komentar