Posle Web 2.0 dolazi Produktivnost 2.0

bilo da ste deo kancelarijske horde i preduzetnik sa velikim potencijalom, posao obavljajte pametnije ne brže. link ka tekstu i mestu sa korisnim savetima.

2. Odbacite sastanke i planiranje — Samo POČNITE.

Stara škola: Planiranje je važno. Pravite brojne sastanke, crtajte specifikacije i detaljne vremenske tokove, i postarajte se da dobro isplanirate resurse pre nego što započnete posao. Ovo naravno znači da ste već potrošili neko vreme. Čitav proces je bio u redu kada se svet kretao sporije.

Produktivnost 2.0: Samo POČNITE. Zaboravite detaljno planiranje. Sastanci su obično gubljenje vremena. Umesto, procenite potrebne za lansiranje, uradite ih što je pre moguće i lansirajte u beta stanju. Unapređujte u hodu. Stvari ne treba da budu savršene na početku. Google je primer ove filozofije- da li su čekali da lansiraju GMail dok ga nisu napravili boljim od Microsoft Outlook-a? Naravno da nisu – lansirali su ga maloj grupi ljudi i iskoristili povratnu informaciju kako bi unapredili servis, šireći broj korisnika usput…