mali posao velika briga

Iz iskustva sa klijentima, shvatiš da nijedan posao nije mali, niti server nije jednostavan.

Ako želiš da rešiš problem, moraš da uradiš i preko očekivanja klijenta.

Nijedan problem ne dolazi sam. Jedna od politika koja uvek funkcioniše je.

Nije moj problem

Na takav način ćete završiti posao, ali će se problem pojaviti u drugom obliku.

Primer: server na kome se instalira aplikacija koja vrši kritičan proces ima problem sa postavljenim privilegijama na raznim direktorijumima uključujući i one za izvoz podataka. Po meni pravi pristup je javiti administratorima da je sve moguće i da bi to rado sredili ako je to u redu sa njima.

Sakrivanje činjenica i guranje odgovornosti se čini kao lakši način izlaska iz potencijalnog problema. Da li je to način? Zdravo razumski svako bi rekao ne, ali bi se iznenadili koliko postoji ovakvog razmišljanja u narodu.

U svakom slučaju, iako se nekada čini da ima više posla i da će te potrošiti više vremena, vredi uraditi klijentu i više nego što je očekivano.