Avioni kamioni buldožeri

Avio putovanja

Avioni kamioni buldožeri

Avioni kamioni buldožeri – iznad Alpa

Kontinentalna putovanja su samo to, putovanja po kontinentu. Više kao transport 26-com od —- do —–. I takva putovanja traju. Ne previše, ali i dalje traju. Moja preporuka – ako možete da preživite jedan sat u javnom ili privatnom transportu onda možete i avion. Svrha je preći rastojanje. Ako su kontinentalna putovanja duža od jedan sat onda se posvetite spavanju ili knjizi koju ste započeli.

Izaberi svoj otrov

Žvakanje gume, grickalice, alkohol – u zavisnosti od potreba i želja i stepena zavisnosti od određenih stvari ili supstanci. Avio prevoz postaje neminovnost ako ne želite da potrošite vreme na alternativne načine prevoza kao što su automobil, autobus, voz ili brod. Naravno da svaki vid transporta ima svoje draži – ali je cilj stići i uteći. Ovo je preporuka nekoga ko je prošao više nego što je potrebno i dovoljno: iskoristite kučku i idite dalje (na sledeći prevoz). Jednostavno ne želite da gubite vreme.

Tako se ili će se odnositi prema vama i nema potrebe da se ponašate bolje (prema onima koji pružaju uslugu prevoza).

Naravno svako ima svoje ideje i želje ali je bitno shvatiti precenjenost avio prevoza na kontinentu.

Interkontinentalne kočije

Zatim dolazimo do interkontinentalnog prevoza. Potpuna druga priča i koncept. Svaki minut tog leta vredi. Pošto je u pitanju neminovnost (višesatno letenje) imate dve opcije: ili imate standarde i sredstva ili vam nije bitno i nemate preteranih želja tj bitno vam je samo da stignete do cija. Putovanje nekom drugom klasom osim ekonomske nosi svoje osobenosti. U suštini stvar je u klasama koje su stvarane iz jednostavne potrebe ljudi – da se razlikuju od drugih. Čak i Virgin koji je ima samo prvu klasu u svojim avionima, kreirao je novu klasu unutar svojih aviona.

Suština k(l)as(t)a

Neki ljudi žele da lete nekom kompanijom da bi mogli da pričaju, dok neki idu boljom klasom da bi bili normalniji na kraju dana kada izađu iz aviona. Drugim rečima postoje ljudi koji brinu o imidžu pred drugim ljudima i onima koji brinu o sebi po svaku cenu.Naravno postoje i oni koji ne mogu da priušte klasu iako sebe cene najviše. Tako da oni imaju cilj. Jer ga mnogi nemaju.

O kompanijama

Mali presek avio kompanija i osećaja u ekonomskoj klasi.

  • Aeroflot – strogo i zadovoljavajuće. Nema zezanja sa aeroflotom. Ćebići su za slabiće.
  • AirFrance – letenje preko okeana na AirFransom je zadovoljstvo. Čak su im i ćebići tkani a ne sumnjiva masa kojom treba da se ogrnete i ne plašite se da ćete imati posledice na koži.
  • AlItalia – velika kocka u velikom autobusu. Prema putnicima se odnose kao prema stadu ali zato imaju poslednju reč tehnike u avionima. Kao da  sjaj tehnike treba da zadovolji putnika. Ćebići su katastrofa. Sintetika je jeziva.
  • Delta – američka efikasnost i „nema zajebavanja“ stav. Ćebiće ni ne pokušavajte da stavljate na sebe. Radi štednje koriste ih više od 3 puta.

Sve gorenavedeno je stvar iskustva sa letova u ekonomskoj klasi u poslednje dve godine i subjektivnog osećaja. Nisam ni u kakvom odnosu ni sa jednom od kompanija koje se spominju ili ne.