Bitno je isporučiti – život i lekcije (39)

Man at Work

Čovek u poslu – Artisan Shooting via Flickr (CC BY-NC-ND 2.0)

Poslednjih nekoliko dana, praćenje društvenih kanala/mreža je postala noćna mora.

Da skratimo priču.

Mora da se radi!

Prosto je divno, onda kada ima toliko posla koji ispunjava kao i manjak vremena za praćenje sveta. Ne toliko da ne mogu da se isprate neke bitne stvari ali gomila sitnih dešavanja, provociranja, okidača, deljenih slika/videa i komentara, jednostavno oduzimaju vreme i pažnju zaposlenog čoveka.

Optimizacija

Uz razne Sumifaje, google ridere, agregatore, strimove – posao bi trebao da bude jednostavniji, zar ne? Pa ne … I dalje postoji mnogo šuma. Email sumifikatori sadržaja koji se podeli kroz mreže i dalje ne rade baš najbolje, kako je dosta (bar za mene) sadržaja propušteno od bitnih ljudi ili kompanija. Tako da tražim bolji alat. Ili se skidam sa istih.

Vreme

Najbitniji element svega. Svako čitanje, svaka distrakcija – oduzima vreme. A toliko je stvari koje treba pogledati, ispratiti i analizirati.

Inspiracija (ili povratak realnosti)

Pre par nedelja se desio LeWeb i domaći blogeri (i komšije iz Hrvatske i Makedonije) su bili tamo. Lično, mislim da je prvo predavanje LeWeba ili razgovor bio najbitniji za sve nas, koji jesmo i sve one koji prilaze neiscrpnom izvoru informacija kao što je Internet.

U pitanju je priča sa Karl Lagerfeldom i o tome kako on koristi tehnologije.

Po meni je najzanimljivija rečenica, pored opšte priče o korišćenju tehnologije, došla posle pitanja –  koliko se bavi (Karl) ostalim sadržajima na Internetu, mejlom i sl. Za skraćenu verziju premotajte 24:50 u snimku.

„Luise: Ti ne ideš na Internet. Uglavnom čitaš stvari na papiru?

Karl: Ljudi oko mene čitaju i prate Internet. Ja nemam toliko vremena jer moram da dizajniram kolekcije. To su trenuci kada moram da budem isključen od sveta. Ako želite da budete u vezi sa ostatkom sveta, poenta nije da budete hiperpovezani, već dobro povezani (ljudi koji su bitni prim.aut.).

I šta matori modni kreator kaže? Radite rođaci i isporučite, efektivno – nemojte da pratite hiljadu i jedan kanal. Izgubićete vreme. Bavite se onim šta je bitno!

A da li znate šta je bitno?