Daljinski rad

Ovaj post je o načinu na koji stići do toga da je klijent spreman da prihvati daljinski rad koji nije opipljiv (ne vidi vas) a koji treba da kompenzuju (novcem).

… Bitno je da vam klijenti veruju i da ih ne lažete, ne iskrivljujete istinu, pojednostavite tehničke probleme/detalje/situacije i ne pokušavate da govorite sa visine kada se priča tiče njihovog posla.

E.T. phone home

Vaš novi iPhone (ako ste ga nabavili „odnekud“) obaveštava Apple gde se nalazi.

Teorija rada u firmama

Zašto izgleda kao da sve odluke u kompaniji donose pijani lemuri? Odluke donose ljudi koji imaju vremena a ne oni koji imaju talenta. Čime su onda talentovani ljudi zauzeti? Zauzeti su rešavanjem problema koje su napravili ljudi koji imaju vremena.

Leopard u petak

U petak 26.10.2007, Apple će pustiti u prodaju novi operativni Leopard.

…Kako je uvreženo mišljenje da se ovaj računar koristi samo u dizajnerske svrhe, tu smo da ova mišljenja opovrgnemo, zbog većine tehničkih poslova koja podrazumevaju pristup različitim operativnim sistemima, aplikacijama, pristup kroz komandnu liniju, završavamo baš na jednom Powerbook-u G4 koga čeka zaslužena penzija.

Čime smo zaslužili ITIL?

Nije postojao univerzalni jezik, standardne procedure, finansijski pokazatelji i analiza tako da je engleski OGC odlučio da stane na put “ neefikasnosti “ IT osoblja i sektora. Usvojeni su standardi, doneti pravilnici, dokumentacija koja prati svaku stopu projekta, menjanja software-a, gašenje servera, itd… koji treba da unifikuju rad ljudi i funkcionisanje sektora.