Google Analitika tumačenje podataka – 103

Map Unavailable

Datum/Vreme
Date(s) - 25/07/2017
15:30 - 20:00

Lokacija
Beograd centar

Kategorije


Tehnika, implementacija i magija Google Analitike ne znači puno ako ne znate ili ne znate dovoljno o tumačenju podataka. Onda kada ste završili tehničku stranu implementacije – kako stići do informacija koje vam trebaju za biznis?

Google Analitika tumačenje podataka – 103

Od segmenata, filtriranja i eksportovanja podataka, i onda do tumačenja cifara – predstavlja put analitičara. Svako ko je ikada tumačio cifre i na osnovu njih donosio odluke ili zaključke, će voleti ovaj trening. Fokusirano bavljenje podacima i šta oni predstavljaju je neophodan element svakog online biznisa.

Za koga je ovaj trening i šta ćete naučiti

Google Analitika tumačenje podataka 103 je trening za analitičare, što znači da se bavimo ciframa, sumama, prosecima, transakcijama, izvorima podataka i proširenom sagledavanju online biznisa.

  • Kreiranje segmenata koji se mogu porediti
  • Kako se tumače podaci na osnovu modela koji koristi Google Analitika
  • Kako se koriste dodatne dimenzije i metrike zarad dublje analize
  • Statistički uzorci (sampling) i kako prevazići probleme
  • Proširivanje podataka
  • Korišćenje alternativnih izveštaja i grafikona (oni koji daju veću vrednost)
  • Eksport podataka i analiza
  • Namenski (custom) izveštaji
  • Korišćenje API-a zarad boljih informacija
  • Brži eksport podataka (uz minimalno uzorkovanje) uz R

Predznanje koje trebate da imate?

Kako se trening zasniva na analizi podataka neophodno je osnovno znanje o strukturama podataka, statistici, Excel-u. Neophodno je da imate pristup analitici web sajta kome možete pristupiti i analizirati podatke.

Šta ćete poneti sa treninga?

Ponećete sve materijale, snimak treninga (iz ugla predavačevog računara sa audiom) kao i dodatne dokumente koji će vam pomoći u analizi informacija koje čuva Google Analitika.

Vreme, trajanje, mesto i osveženje

Za sve one koji imaju obaveze, ovo će biti nalik poslepodnevnoj školi. Od 15:30 do 20 časova (uz manje pauze i možda duže), na lokaciji do koje možete stići kolima i na miru parkirati bez brige. Osveženje je obezbeđeno.

Da li postoji bolja cena?

Postoji. Ukoliko imate prijatelja ili kolegu sa kojim želite da dođete zajedno – postoji popust za grupe koje počinju od dvoje. Popust za dve osobe je 10%. Ako se prijavite ranije (cena za ranoranioce) zaista možete kupiti kotizaciju po super ceni. Sva komunikacija putem emaila (sistem za onlajn registraciju ima problema) na trening at gaia.rs. Ukoliko ste dobili kupon – spomenite ga u emailu.

Postoji opcija za startup-ove koji žele da pošalju timove (više ljudi). Broj startup-ova je ograničen na 2 (maksimalno 3 osobe po timu). Mogu prisustvovati svo troje ili samo jedan na bilo kom treningu po standardnoj ceni kotizacije za jednu osobu. Uslov je da obezbede informaciju o  pravnom licu koje su kreirali i dobili prvu investiciju. Svi detalji o opciji za startup-ove putem emaila trening at gaia.rs.

Opcija za studente se svodi na 30% nižu cenu od standardne cene uz obezbeđivanje informacije o upisanom semestru 2016/2017 godine. Master i doktorske studije nisu uključene u ovaj popust.

Sve cene su bez obračunatog poreza na dodatu vrednost (PDV) koja se obračunava na kraju.

Pregled cena za sve treninge.

Ovo mogu naći i na YouTube-u

Naravno. Osnovne (baš osnovne) stvari smo i mi snimali. Imate i sjajne kanale koje možete pogledati (preporučujemo MeasureSchool odlični su). Mi nudimo kompletan program (pored 101 tj opšteg znanja) koje ćete retko gde naći.

Ko je vaš trener?

Google sertifikovan trener

Google sertifikovan trener za marketing rešenja i Partnerski program

Trening vodi Ivan Rečević, Google sertifikovani trener, sa preko deceniju iskustva u sakupljanju, analizi i obradi podataka, digitalnom marketingu. Prvi B2B web servis kreirao je pre više od 10 godina koji je i danas u upotrebi. Više od 7 godina se bavi analitikom i tumačenjem podataka za klijente širom sveta.

Odricanje od odgovornosti

Gorenaveden trening nije sponzorisan od strane kompanije Google. Svi sadržaji su kreirani od strane kompanije Gaia Consulting d.o.o. Naziv „Google Analitika“ i „Google Analytics“ su vlasništvo kompanije Google.