Zašto konsultantska agencija?

Ovo je priča kako je nastala gaia consulting – konsultantska agencija. Te davne 2006.godine, nakon skoro 10 godina poslovnog iskustva, shvatili smo da obim znanja, multidisciplinarnost, tržišta i industrijske vertikale, koje smo upili i na kojima smo radili tokom tih deset godina predstavljaju riznicu koju poslodavac za koga bismo radili, ne bi mogao da iskoristi.

Konsalting je specifično područje ekonomije znanja, gde se plaća iskustvo i sveobuhvatni pristup problemima, koje klijenti imaju. Klijentima ne treba novi radnik, već im treba konsultantska agencija i konsultant koji će im rešiti problem i eventualno se vratiti nakon nekog vremena radi kontrole.

Čemu konsultantska agencija

Svaka druga forma koja bi podrazumevala pojedinca, nije dovoljno ozbiljna niti može da izdrži skaliranje. Agencijski pristup omogućava prikupljanje specijalista čija znanja nisu u glavnom setu koja postoje u kući. Specifične sposobnosti se lako angažuju i usmeravaju ka klijentima. Klijenti prihvataju specijaliste koji rešavaju problem kroz jednu tačku a to je konsultantska agencija.

Kako se fomira znanje i baza ljudi

Kažu da se A igrači međusobno prepoznaju i shvataju kada im je neko konkurencija. Nekada konkurencija izaziva strah, nekada zavist, ali u većem broju slučajeva – izaziva želju da se radi zajedno. Makar na jednom projektu – kako bi se napravilo nešto zaista jedinstveno.

Onda kada ste odrasli tokom 90tih imali biste pristup svakolikim alatima, tehnologijama, idejama i projektima (nekada apsolutno besmislenim) tokom kojih biste uz pomoć knjige, skripti i razgovora sa starijima, mogli da naučite nešto novo (internet nije bio tako pristupačan – tek od ’95). Većinu stvari/programa/aplikacija/algoritama/tehnologija biste mogli da shvatite kroz opise i razgovore, skoro nikada kroz realnu upotrebu.

Za takav pristup morali biste da imate maštu i da razvijete specifičan set sposobnosti kojim biste razumeli i popunili rupe. Večinu alata, modula, podprograma biste morali da razvijate od nule. A kada radite od nule – itekako razmišljate o konsekvencama onoga kako započinjete projekat, programiranje, planiranje, strukturiranje.

Ko su ljudi?

Spemenuli smo da su to ljudi koje znamo i upoznajemo, prema kojima imamo osećaj konkurencije i sa kojima bismo želeli da radimo. Zbog toga što vidimo koliko znaju i koliko snage mogu da unesu u igru.

Upoznajemo ih na projektima, po preporuci, na porodičnim ručkovima, korporativnim proslavama. Konsultantska agencija je agnostička prema tome ko odakle dolazi. Pripadnost je prolazna kategorija. Ljudi su bitni – kako ljudi realizuju ideje koje klijenti imaju.

Kakve su cene?

Cene su fantastične. Kada kažemo fantastične mislimo na fantastičan odnos pruženog i dobijenog. Projekti i zadaci oko kojih se okupljaju konsultanti nisu svakodnevni i retko se ponavljaju. Takav pristup omogućava uvek interesantan set projekata i korišćenje različitih specijalnosti kao i ljudi.

Klijenti očekuju rezultate i cene su okrenute rezultatima.

Specijalizacija

Ova konsultantska agencija je specijalizovana za IT (informacione tehnologije) koje pokreću stvari. Da budemo precizniji, ne bavimo se civilnim aktivnostima kao što je dizajn i programiranje web stranica, postavljanjem baza podataka, pravljenjem aplikacija za iOS ili Android.

Bavimo se IT-jem koji pokreće biznis i marketing. To su sve one nevidljive stvari koje prave razliku između uspešnog i neuspešnog projekta ili sistema.

Imamo tri vrste usluga koje nudimo

  1. Implementacija (alata, sistema, aplikacija, infrastrukture)
  2. Edukacija (treninzi, radionice, keynotes)
  3. Konstalting (savetovanje, priprema specifične dokumentacije za projekte, revizija)

Naša oblast delovanja ili industrije se svode na 3 glavne vertikale.

  1. Informacione tehnologije (OpenStack, klasteri, HA serveri, DevOps) sa sve tri vrste usluga
  2. Poslovna inteligencija / Business Intelligence (sistemi za analizu podataka, CRM, baze podataka) sa sve tri vrste usluga
  3. Digitalni marketing (sistemi za analitiku, tag menadžment, oglašavanje, prodaju oglasnog prostora)

Naši menadžeri projekata (eng. project manager) praktikuju agile, prince2 metodologiju, koriste DMAIC, VOC, six sigma elemente radi postizanja visokog kvaliteta.

Vertikale i segmenti usluga - konsultantska agencija

Vertikale i segmenti usluga gaia consultinga