strateško planiranje - digitalni marketing

Strateško planiranje u digitalnom marketingu

Kako za jedan dan savladati tehniku kreiranja strukturiranog marketinškog ili komunikacionog plana koji je u potpunosti zasnovan na okruženju u kojem organizacija posluje, biznis ciljevima i jedinstvenim prednostima po kojima se razlikuje od konkurencije?

Strateško planiranje

Strateško planiranje po SOSTAC metodi neizostavni je deo vodećih MBA škola u inostranstvu, i može se koristiti kao šablon koji na jednostavan i jasan način osigurava konzistentnost u prezentovanju planova marketinških timova, budžetiranju, i kod agencijskih pičeva.

Kome je namenjen trening?

  • rukovodiocima i zaposlenima u sektoru marketinga i odnosima s javnošću
  • strateškim timovima u marketinškim agencijama

Plan & program treninga

Trening je u potpunosti prilagođen potrebama i specifičnostima klijenta i usklađen sa vremenom učesnika. U nastavku je naveden spisak tema koje se mogu obraditi, a moguća su i prilagođavanja u dogovoru sa klijentom, i u zavisnosti od uočenih potreba nakon sagledavanja poslovanja organizacije, stepena razvoja marketinške funkcije i budućih ciljeva u korišćenju digitalnog marketinga:

  1. ANALIZA SITUACIJE
  • PESTLE
  • proizvod/usluga
  • potrošači: ko, zašto, kako?
  • tržišne mogućnosti
  • konkurencija
  • SWOT
  • ključni problemi
  1. CILJEVI
  • SMART model
  • 5S model
  • RACE model
  • SEE/THINK/DO/CARE model
  1. STRATEGIJA
  • segmentacija, targetiranje, ciljanje
  • profil idealnog kupca (Persona framework)
  • USP/OVP/ESP
  • Touchpoints
  • baze podataka vs. istraživanje tržišta
  1. TAKTIKA
  • marketing miks (4P – 8P – 5C)
  • integrisane marketinške komunikacije: tradicionalni vs. e-marketing
  • komunikacioni kanali
  • slogan
  • kontrola sprovođenja plana

ODREĐIVANJE BUDŽETA

  • KPI’s
  • merne jedinice u digitalnom marketingu

Predavač

dr natasa krstic

Nataša Krstić

Trening vodi dr Nataša Krstić, docent na Fakultetu za medije i komunikacije na studijskom programu za digitalni marketing. Nataša poseduje više od 15 godina iskustva u poslovnom marketingu i odnosima s javnošću, profesionalnu diplomu prestižnog britanskog “Institute of Digital Marketing” – IDM, SEO specijalizaciju University of California/UC Davis, Google AdWords i Google Analytics sertifikate.