Vrednost usluga

Vrednost usluga koje nudimo je neprocenjiva. To tvrdimo posle mnogo projekata i zadovoljnih klijenta. Čest komentar koji dobijamo je „mislili smo da ste skupi ali je vredelo svaki dinar“.

Cena koju dobiju kroz ponude, klijentima izgleda visoka. Više o cenama ovde.

Mi pružamo vrednost malom broju kompanija, koje su spremne da kupe rešenja

vrednost usluga

Vrednost usluga

Našu cenu bismo mogli da opravdamo alatima koje koristimo kao i godišnjim licencama koje plaćamo. Ili brojem ljudi koje angažujemo. Ili godinama iskustva i školovanja da bismo mogli da odgovorimo svakom projektu, pitanju, savetovanju.

Vrednost usluga koju isporučujemo, potvrđujemo ipak nečim drugim.

Mi okupljamo veoma iskusne analitičare, programere, sistem administratore, konsultante, menadžere projekata. Naši ljudi vrede svaki sekund svog angažovanja. Stim da okupljamo i one mlađe, sa manje iskustva, za poslove koji nisu kritični sa stanovišta brzine. Cilj nam je da svakom delu projekta priključimo osobu po najboljoj ceni.

Svaki projekat je transparentan i sadrži procenjeno i utrošeno vreme.

Naši klijenti i projekti nisu jednostavni i zahtevaju drugačiju vrstu angažovanja i komunikacije. Ali je ključno da zahtevaju nivo kvaliteta koji zahteva malu armiju ljudi. Pravom kombinacijom – pravimo neverovatne stvari.

Za koga nisu naše usluge?

  • Kompanije kojima trebaju brza rešenja. Stvari koje radimo zahtevaju pokretanje mašinerije koja nije jeftina.
  • Klijenti koji nisu spremne da investiraju vreme svog tima. Mi možemo da napravimo sjajne rezultate ali nikada ne možemo znati sve detalje klijentovog posla, tako da ako ne radimo kao partneri ne možemo pobediti u potpunosti.
  • Za one čiji problemi ne mogu da se reše. Ma koliko kompanija imala novca, resursa – neke probleme nije moguće rešiti.
  • Za kompanije koje nisu spremne da prihvate istinu. Zbog iskrenosti o tome koliko možemo da pomognemo i šta klijent može da očekuje, nismo osvojili neke klijente. Ali sa druge strane, očigledno nismo delili iste vrednosti.

Možda nećemo nikada raditi – želimo vam dobre poslovne rezultate.