Relevantnost pomoći

Altruism

Altruizam – Peter Nijenhuis via Flickr (CC BY-NC-ND 2.0)

Kao nastavak prethodnog javnog poziva – normalno se nameću mnogobrojna pitanja onih, koje je možda i zainteresovao poziv

  • Šta ti to znaš bolje od bilo kog drugog?
    • pitanje relevantnosti koje pokazuje nevericu da neko zna nešto
  • Kako je tvoja firma relevantna? Za nju nisu čuli na Farmi.
    • pitanje veličine koje daje osećaj sigurnosti
  • Zašto bih te slušao? O tebi ne pišu ili se ne pojavljuješ u novinama
    • druga vrsta sigurnosti koja se očekuje od masovnih medija
  • A zašto bi ti nešto delio sa mnom makar i vreme?
    • pitanje vere u sebe tj osobe kojoj treba neka vrsta pomoći – makar i verbalna
  • Zašto bih podelio sa tobom moju ideju?
    • strah od fenomenalno-super-hiper-kungfu deljenja ideje koju će neko sutra da ukrade

Sve prethodne stavke stoje i verovatno bih se osećao i pitao slično i imao nepoverenje.

Na meni je u sledećih par rečenica da objasnim zašto sam relevantan.

  1. Bavim se preduzetništvom poslednje 4 godine. (počeo sam sa minimalnim osnovnim kapitalom)
  2. Deo sam dve uspešne kompanije čiji sam i osnivač i suvlasnik Gaia Consulting i Huge Media – rezultate obe kompanije možete proveriti na APR-u (obrće se novac)
  3. Imam istoriju pomaganja i deljenja informacija i znanja (BlogOpen, OpenIT, eSrbija, konferencije, seminari, studentski događaji…)
  4. Radio za multinacionalne kompanije na pozicijama operativnog menadžementa u zemlji i inostranstvu (mogu da izdržim sastanke od 7 sati bez prestanka i umem da skratim boolshit)
  5. Sa svojim partnerima i zaposlenima sam uspeo da povećam obrt kompanije 5 puta za godinu dana (skaliranje posla)
  6. Verujem u altruizam

Da li vam je to dovoljno da se javite i zakažete sastanak?