Kao nastavak prethodnog javnog poziva – normalno se nameću mnogobrojna pitanja onih, koje je možda i zainteresovao poziv…
- Šta ti to znaš bolje od bilo kog drugog?
- pitanje relevantnosti koje pokazuje nevericu da neko zna nešto
- Kako je tvoja firma relevantna? Za nju nisu čuli na Farmi.
- pitanje veličine koje daje osećaj sigurnosti
- Zašto bih te slušao? O tebi ne pišu ili se ne pojavljuješ u novinama
- druga vrsta sigurnosti koja se očekuje od masovnih medija
- A zašto bi ti nešto delio sa mnom makar i vreme?
- pitanje vere u sebe tj osobe kojoj treba neka vrsta pomoći – makar i verbalna
- Zašto bih podelio sa tobom moju ideju?
- strah od fenomenalno-super-hiper-kungfu deljenja ideje koju će neko sutra da ukrade
Sve prethodne stavke stoje i verovatno bih se osećao i pitao slično i imao nepoverenje.
Na meni je u sledećih par rečenica da objasnim zašto sam relevantan.
- Bavim se preduzetništvom poslednje 4 godine. (počeo sam sa minimalnim osnovnim kapitalom)
- Deo sam dve uspešne kompanije čiji sam i osnivač i suvlasnik Gaia Consulting i Huge Media – rezultate obe kompanije možete proveriti na APR-u (obrće se novac)
- Imam istoriju pomaganja i deljenja informacija i znanja (BlogOpen, OpenIT, eSrbija, konferencije, seminari, studentski događaji…)
- Radio za multinacionalne kompanije na pozicijama operativnog menadžementa u zemlji i inostranstvu (mogu da izdržim sastanke od 7 sati bez prestanka i umem da skratim boolshit)
- Sa svojim partnerima i zaposlenima sam uspeo da povećam obrt kompanije 5 puta za godinu dana (skaliranje posla)
- Verujem u altruizam
Da li vam je to dovoljno da se javite i zakažete sastanak?