Krajem aprila i početkom maja 2016 ću održati seriju specializovanih treninga za Google Analitiku po različitim vertikalama. Teme jednodnevnog treninga pokrivaju
- marketing i digitalne agencije (26.4.2016)
- ecommerce portale (27.4.2016)
- portali tj publisheri – novinske kuće (4.5.2016)
- biznisi koji sakupljaju kontakte – leadove (6.5.2016)
Dao sam im predznak „vrhunski“ zato što to jesu – sažeta iskustva, znanja, implementacije tokom poslednjih 8 godina u saradnji sa klijentima iz raznih industrija. Vrhunski materijal za sam trening i posle treninga. U odličnom prostoru sa odlično organizovanim tempom rada i pauzama. U toku radne nedelje jer je ovo posao. Sa vrhunskom audio i video produkcijom kako bi polaznici nakon treninga imali na raspolaganju materijale za podsećanje i korišćenje.
Zar znanje ne treba da bude slobodno?
Znanje jeste slobodno i možete ga naći svuda po internetu. Ima ga zaista svuda. Pitanje je – šta je relevantno i kvalitetno. Dosta jeftino možete doći do znanje skidajući torente ili piratizovane snimke. Ali je pitanje koliko ćete naučiti i koliko ćete biti motivisani da izučite sve što ste sakupili.
Onda kada platite za znanje – drugačije se ophodite prema istom. Dajete mu na značaju i razmišljate da ga iskoristite kako bi zaradili ili makar pokrili troškove. To je dobar početak.
Ovi treninzi nisu otvorenog tipa i materijali su ekskluzivni određeni vremenski period. Oni koji plate svoje znanje imaju pravo na ekskluzivu i posebne pogodnosti.
Treninzi su okrenuti pravnim licima ili zaposlenima koji rade za nekoga. Onima koji žele da saznaju više i iskoriste novo znanje radi stvaranja vrednosti ili profita. Ako ste takvi ili znate nekoga kome treba i zna kako da monetizuje kasnije ili odmah – ovo su ti treninzi.
[content_band style=“color: #fff;“ bg_video=“/wp-content/uploads/2016/03/analytics-information-background.mp4″ border=“none“ inner_container=“true“]
[column type=“1/4″]
[x_button shape=“rounded“ size=“regular“ float=“left“ block=“true“ href=“/events/google-analitika-za-marketing-agencije/“ title=“Agencije“ info=“none“ info_place=“top“ info_trigger=“hover“][icon type=“bolt“]Agencije[/x_button]
[/column]
[column type=“1/4″]
[x_button shape=“rounded“ size=“regular“ float=“left“ block=“true“ href=“/events/google-analitika-za-onlajn-prodavnice-ecommerce/“ title=“Agencije“ info=“none“ info_place=“top“ info_trigger=“hover“][icon type=“signal“]Ecommerce[/x_button]
[/column]
[column type=“1/4″]
[x_button shape=“rounded“ size=“regular“ float=“left“ block=“true“ href=“/events/google-analitika-za-generisanje-kontakata-lead-generation/“ title=“Agencije“ info=“none“ info_place=“top“ info_trigger=“hover“][icon type=“barcode“]Leadovi [/x_button]
[/column]
[column type=“1/4″ last=“true“]
[x_button shape=“rounded“ size=“regular“ float=“left“ block=“true“ href=“/events/google-analitika-za-kreatore-sadrzaja-publikacijeportalipublisheri/“ title=“Agencije“ info=“none“ info_place=“top“ info_trigger=“hover“][icon type=“info-circle“]Portali[/x_button]
[/column]
[/content_band]
U ponedeljak 4.aprila u ponoć ističu Early Bird registracije tj kotizacije. Svaki od treninga ima drugačiju Early bird (predprodajnu) cenu, popust od 20% za sve grupne registracije (više od jedne osobe) i regularnu punu cenu.
Vidimo se.