Šta su porezi o kojima digitalni nomad treba da razmišlja i koliko je život digitalnog nomada lak i težak i kako države gledaju na poreske obveznike?
Blog
Posao u svetu digitalne analitike
Kao mala retrospektiva (i refleksija) na poslednjih 13 godina, želeo bih da podelim i objasnim kako izgleda posao u svetu digitalne analitike. Kako izgleda neophodna hijerarhija znanja u ovom preseku informatike i marketing tehnologija. Koristeći iskustva stečena u IT-u pomažu. Iskustva iz sala za sastanke pomažu. Priča sa ljudima iz drugih oblasti poslovnog života pomaže.… Настави са читањем Posao u svetu digitalne analitike
GDPR implementacija i menjanje digitalnog marketinga
GDPR implementacija je laka za razumevanje, i malo teža za implementiranje. Suština je da veoma menja marketing procese i kvalitet podataka, što na kraju rezultuje radom sa ograničenim setom podataka. Kao prvo – nismo advokati. Samo advokati mogu pričati o detaljima i tumačiti zakone. Mi se bavimo tehnologijama koje treba da omoguće rad kompanijama u skladu sa… Настави са читањем GDPR implementacija i menjanje digitalnog marketinga
Superweek 2018 – A Week in Digital Analytics industry
This was my fifth Superweek and it won’t be my last. I expressed a personal view on Facebook regarding this year’s week in Hungarian mountains. It’s very closed community of Analytics professionals speaking a common language. The view was very local and focused on analytics industry in Balkans, which is really different from the view… Настави са читањем Superweek 2018 – A Week in Digital Analytics industry
Google marketing portfolio – sve što niste znali i niste imali koga da pitate
Velika je šansa da ste se dotakli nekog dela Google Marketing ekosistema baveći se digitalnim marketingom. Takođe, velika je šansa da ste se bavili jednostavnim sistemima kao što su Google AdWords i AdSense. Ako ste se žacnuli na odrednicu jednostavni uz AdWords, izvinjavam se. Mislio sam na civilne sisteme, tj. one koji su dostupni širokim… Настави са читањем Google marketing portfolio – sve što niste znali i niste imali koga da pitate
Sve što vam nikada neće reći … programatik oglašavanje
Programatik oglašavanje je budućnost, nikada viđeno, najbolji način promocije, najveći povratak investicija, preko xx% budžeta za oglašavanje je već na programatiku… Yeah right. Šta je programatik oglašavanje? Izbegavanje mučnih i sporih procesa koji su bili aktuelni sa prodajom oglasnog prostora za banere i video inventar. Sada sve to radi programatik. Da li vidite kako je… Настави са читањем Sve što vam nikada neće reći … programatik oglašavanje
Unapređenje biznisa kroz marketing aktivnosti
Svrha marketing sektora nije potrošnja novca koji je rezervisan za promociju, već unapređenje biznisa kroz marketing aktivnosti koje imaju smisla. „Razlika između manipulacije i marketinga je u tome što vas manipulacijom možemo naterati da kupite nešto zbog čega ćete se posle kajati, dok je marketing način da kupite nešto zbog čega ćete se dobro osećati.“ … Настави са читањем Unapređenje biznisa kroz marketing aktivnosti
Inteligentni signali marketinga
Inteligentni signali marketinga predstavljaju (tajno) oruđe koje razlikuje rad „po osećaju“ i posao koji je ponovljiv, efikasan i profitabilan bilo kada i bilo gde. Signali Signali predstavljaju parčiće informacija o svakom posetiocu, koje sistemi iz vašeg marketing seta alata prihvataju od strane vašeg web sajta, aplikacije i digitalnog prostora (Twitter, LinkedIn, Facebook, Marketo, Salesforce…) koje… Настави са читањем Inteligentni signali marketinga
Moderan marketar – umetnost (digitalnog) marketinga
„Moderan marketar“ predstavlja početak priče, a nadam se i njenim nastavcima, o tome šta su sadašnjost i budućnost posla modernog marketara, osobe koja se bavi marketingom potkrepljenim digitalnim kanalima komunikacije. Da li možemo da se složimo da više ne postoji klasičan i digitalni marketing te da je sve to u stvari marketing? U redu. Drago mi… Настави са читањем Moderan marketar – umetnost (digitalnog) marketinga
Kako meriti uspeh onlajn reklama i oflajn događaja?
Uspeh onlajn reklama se meri novcem ili konverzijom. Konverzija može biti dobijanje email adrese, podataka o korisniku (lead) i slično. Novac je uvek novac. Ovaj članak će biti veoma kratak jer će veći deo priče biti u pokretnim slikama. Uspeh onlajn reklama je u oflajn konverzijama Otkrićemo tajnu kako se mere oflajn konverzije! Drugim rečima, kako registrovati… Настави са читањем Kako meriti uspeh onlajn reklama i oflajn događaja?