Kako postići CPM od 2€ kao publisher ili kreator sadržaja?

Instant Article unutar Facebook aplikacije (popunjenost i prihodi)

Najveća tajna na regionalnom internetu je kako postići CPM od 2€. U stvari bilo kakav CPM od preko 1 evra je san svakog publisher-a ili kreatora sadržaja. Kako postići duplo veće prihode? Biznis model kreatora sadržaja Mali osvrt na industriju izdavača. To mogu biti online novine ili sajt koji služi kao podrška offline mediju (štampa ili televizija). Zbog… Настави са читањем Kako postići CPM od 2€ kao publisher ili kreator sadržaja?

Објављено
Категоризовано као MarTech

A vi ste muzičar…? – lekcija za sadašnjost i budućnost (90)

Vredno čekanja - Kenny Louie via Flickr (CC BY 2.0)

Vreme: sadašnjost Recimo da na neki način uspete da kupite/napravite kuću, postavite solarni krov, čuvate energiju u baterijama, prodajete višak struje Elektroprivredi, vozite električno vozilo zato što je jeftinije i efikasnije. I da dodamo, uspeli ste da kupite sve elemente po pristojnim cenama uz pomoć zajednice (opština/grad/država) koja pomaže razvoj domaćinstava nezavisnih od električne mreže.… Настави са читањем A vi ste muzičar…? – lekcija za sadašnjost i budućnost (90)

Teške stvari o teškim temama – lekcija 89

Čovek koji nosi kamen

„Teške stvari o teškim temama“ je grub prevod naslova knjige „Hard Things About Hard Things“ Bena Horovica. Tema knjige su situacije kroz koje je Ben prošao u startapovima i kompanijama koje je vodio kao i u investicionom fondu u kome se nalazi. Ovo ipak neće biti ta priča, ali je naslov sjajan i odgovara onome… Настави са читањем Teške stvari o teškim temama – lekcija 89

Објављено
Категоризовано као razmišljanja

Sticanje znanja o Google Analitici i Tag menadžeru

Modifikovani grafikon Daning-Krugerovog efekta na znanje

Sticanje znanja i iskustvo je nešto šta se stiče vremenom. Kada su u pitanju Google Analitika i Tag menadžer, svaka godina rada sa ovim alatima ili servisima jednaka je psećim godinama (velikog psa) tj 7.5 godina. Učenje je nekada trajalo i zasnivalo se na konstantnom čitanju i tumačenju različitih blog članaka, slušanju tutorijala ili implementacijama.… Настави са читањем Sticanje znanja o Google Analitici i Tag menadžeru

Treninzi za Google Analitiku i Google Tag menadžer – leto 2017

Leto 2017 - Google Analitika, Tag menadžer i Measurement protokol treninzi

Posle kraće pauze, dolazi nam dugo toplo leto i mnogo znanja koje ćemo podeliti kroz treninge. Teme su nam Google Analitika kao i Google Tag menadžer sa posebnim osvrtom na Measurement protokol. Na osnovu informacija starih polaznika i test grupa, odlučili smo da promenimo format treninga, fokusiramo se na određene oblasti, smanjimo obim, radimo u… Настави са читањем Treninzi za Google Analitiku i Google Tag menadžer – leto 2017

Prvih 10 godina je najteže – lekcija o tržištu (88)

Virtuelna borba legendi - Ovens, Luis, Bolt

Zamišljen kao nadogradnja teksta iz 2010. o izlasku iz sela, biće ovo mala retrospektiva prvih 10 godina konsalting kompanije iz Srbije. Ilustrujmo to simpatičnim videom Eurosporta u kojem se takmiče Džesi Ovens, Karl Luis i Husein Bolt. Iako dolaze iz različitih era svi imaju istu početnu poziciju. Nećemo detaljno analizirati trenažni proces, sprinterice (patike sa… Настави са читањем Prvih 10 godina je najteže – lekcija o tržištu (88)

Bankarska odgovornost prema novcu klijenta

Valeri Pizhanski - Silovanje via flickr (CC BY-NC-ND 2.0)

Verujem da vam je novac bitna stavka u svakodnevnom funkcionisanju. Takođe, verujem da imate svest i odgovornost prema novcu. Uglavnom, svi se nekako snalazimo. Kada je u pitanju pravno lice tj. kompanija, stvari su složenije jer sve mora biti usklađeno i dokumentima potkrepljeno. Obično postoje ljudi čija su zaduženja isključivo finansije. U ovom tekstu govoriću… Настави са читањем Bankarska odgovornost prema novcu klijenta

Vrednost display oglašavanja u digitalnom marketingu

Životni vek impresije oglasa na internetu

„Svi vi što maštate o sreći…“, Milan Bata Timotić Nedavno otkrivanje velike prevare (stručno ime MethBot – više detalja na White Ops-u (koji su otkrili mrežu) i IAB-u (sa tehničkim detaljima kako proveriti da li je Methbot imao prilike da utiče na oglašivačku mrežu)) u svetskim okvirima dovodi u pitanje čitav ekosistem display oglašavanja. Sama vrednost display… Настави са читањем Vrednost display oglašavanja u digitalnom marketingu

MarTech konsultant(i) – 350 lepih dana svetu marketinga

Ovaj članak možete posmatrati i kao svojevrsni dnevnik koji vode MarTech konsultanti poslednjih 350 dana 2016. godine. Napisan je u velikoj brzini između 4 projekta, 2 gašenja (poslovnih) požara, snimanja livestream-a i jelte, redovnog života koji bi svi trebalo da imaju. Brzo i prljavo pisanje je osnov interesantne, da ne kažem , sirove priče. Na… Настави са читањем MarTech konsultant(i) – 350 lepih dana svetu marketinga

Šta nosi budućnost – digitalni marketing?

Postavi se u preseku dve discipline

Šta nosi budućnost i šta ćemo da radimo u 2017. godini? Da li će digitalni marketing u Srbiji (i regionu) pobediti sve ostale kanale marketinga? Očekujte apsolutno politički nekorektnu analizu očekivanja i definitivnog puta rada svih nas. Naravno, svi tokovi sveta će nas dotaći, hteli to ili ne. Uvod u budućnost Nekada (do 2007. godine) su… Настави са читањем Šta nosi budućnost – digitalni marketing?

Exit mobile version