Pravljenje usluge – digitalni marketing (problem)

FOrmiranje cene i pravljenje usluge u digitalnom marketingu

Digitalni marketing otvara probleme pravljenja usluge (proizvoda) i kreiranja cene. Ako ste ušli u vode digitalnom marketinga iz nečega što nije marketing (ili makar oglašavanje) nalazite se u velikom problemu. Verovatno naplaćujete svoju uslugu daleko niže od standardne cene i rušite tržište. Jednostavno zato što ne znate i ne znate koga da pitate. Kada mi… Настави са читањем Pravljenje usluge – digitalni marketing (problem)

Marketing direktor koji pravi pogrešan marketing budžet

Šta pokreće vas?

Možda niste moderan jednorog , ali ste marketing direktor. Možda vaša kompanija okreće milione evra ili milione dinara, a vaš posao je da stvorite interesovanje koje će prodaja realizovati. Ili ćete pak u saradnji sa prodajom raditi na stvaranju bolje prodaje. Cilj ovog članka nije da harmonizuje odnose između prodaje i marketinga niti da objasni ko ima… Настави са читањем Marketing direktor koji pravi pogrešan marketing budžet

Vrednost strategije bilo čega

Vrednost strategije - u procesu unapređenja

Da li možete da odredite vrednost strategije? Da li uopšte verujete u strategiju? Možda su u pitanju decenije „pune muka“, „štapa i kanapa“ ili Grunfovske tvrdoglavosti jer ovo podneblje ne voli strategiju. Običnom čoveku sama reč strategija zvuči previše daleko, kao velika misterija posle čijeg razrešenja nema opipljivih rezultata. Možda se teorija u vezi sa… Настави са читањем Vrednost strategije bilo čega

Programatik oglašavanje

Programatik oglašavanje - od A do Š - Content Experience

Programatik oglašavanje bila je tema o kojoj sam nedavno govorio (od A do Š) na konferenciji Content Experience . Dobar deo materijala se nalazi u ovoj prezentaciji. [slideshare id=66699173&doc=6x4oytqx2thkvvmwvnw1-signature-f4ff10dcf33d6cf3dc9574ab186cc372e0eb200c04e29c823a9f5726376dcb55-poli-161004051614] Tokom predavanja smo se dotakli mnogih tema. Svi komentari su mi ukazali na to da tržište nije svesno u kojoj meri je neophodno promeniti postojeću infrastrukturu (kako… Настави са читањем Programatik oglašavanje

Kako unaprediti online biznis

Proces unapredjenja marketing platforme

Svaki online biznis se zasniva na različitim tehnologijama i na kreiranju sistema čiji elementi komuniciraju u harmoniji. Unapređenje online biznisa podrazumeva usklađivanje postojećih sistema, uvođenje pravih alata koji povezuju elemente i omogućavaju bolji marketing koji unapređuje prodaju. Kako unaprediti online biznis? Proces započinje analizom postojećeg stanja i mesta na kojima se može izvršiti unapređenje. U ovom… Настави са читањем Kako unaprediti online biznis

Објављено
Категоризовано као marketing, MarTech

Događaji u Google Tag menadžeru

Događaji u Google Tag menadžeru

Budući da smo prošli razumevanje dataLayer-a i kako radi Google Tag menadžer, došla je na red priča o tome šta su događaji u Google Tag menadžeru. Šta su to događaji u Google Tag menadžeru? Zamislite da je GTM tu da vam omogući da bolje kontrolišete šta će se „ispaliti“ od tagova ili markera. GTM osluškuje… Настави са читањем Događaji u Google Tag menadžeru

Moderan marketing jednorog

Lenati-ChiefMartec Marketing Technology as a Strategic Asset Marketing Unicorn

Ko je moderan marketing jednorog? U pitanju je mitska životinja koja se nikada (skoro) ne može uhvatiti. Neki su je možda videli, neki snimili, ali je nikada niko nije uhvatio. Razumljivo, zato što je u pitanju mitska životinja. U današnjem marketingu, svaka agencija, klijent, korporacija traži svog jednoroga kako bi uhvatila korak sa sadašnjicom i… Настави са читањем Moderan marketing jednorog

Kako radi Google Tag menadžer?

Kako funkcioniše Google Tag menadžer

Jedna od najvećih misterija digitalnog marketinga je kako radi Google Tag menadžer. Mnogi se plaše implementacije jer ne znaju šta da očekuju. Uglavnom ne znaju šta im je zaista potrebno da bi uspešno mogli da ga koriste. Većina  ne zna kako može da proda uslugu oko ovog alata. Kako se prodaje GTM? Ne bih pričao o tome ako… Настави са читањем Kako radi Google Tag menadžer?

Besplatan konsalting ili kako umanjiti svoju vrednost

Bart Simpson - Neću nuditi besplatan konsalting

Nikada ne nudite besplatan konsalting! Zašto? Odgovor na ovo pitanje zasniva se na iskustvima sakupljenim tokom godina bavljenja ovim poslom. Sledeći komentari i uputstva nisu rezervisani samo za konsalting. Mogu se primeniti u širokom opsegu industrije usluga. Prodaja konsaltinga nije stvar davanja besplatnih usluga, već razmena vrednosti za novac. Nemojte prihvatati rad na besplatnim analizama/primerima. Floskula… Настави са читањем Besplatan konsalting ili kako umanjiti svoju vrednost

Sve tajne dataLayer objekta – Google Tag menadžer

Tagovi (markeri) unutar Google Tag menadžera

Prvi put sam se susreo sa dataLayer objektom čitajući rešenje Sima Ahave koristeći Google Tag menadžer. Sva dokumentacija o tag menadžeru je počinjala i završavala sa dataLayer-om. Ekrani kojima se pokazivalo menjanje sadržaja i funkcionalnosti na samoj stranici web sajta su bili šuma informacija koje početniku ne znači ništa. Ali osećaj da tu nešto bitno… Настави са читањем Sve tajne dataLayer objekta – Google Tag menadžer

Exit mobile version