Digitalni marketing otvara probleme pravljenja usluge (proizvoda) i kreiranja cene. Ako ste ušli u vode digitalnom marketinga iz nečega što nije marketing (ili makar oglašavanje) nalazite se u velikom problemu. Verovatno naplaćujete svoju uslugu daleko niže od standardne cene i rušite tržište. Jednostavno zato što ne znate i ne znate koga da pitate. Kada mi… Настави са читањем Pravljenje usluge – digitalni marketing (problem)
Blog
Marketing direktor koji pravi pogrešan marketing budžet
Možda niste moderan jednorog , ali ste marketing direktor. Možda vaša kompanija okreće milione evra ili milione dinara, a vaš posao je da stvorite interesovanje koje će prodaja realizovati. Ili ćete pak u saradnji sa prodajom raditi na stvaranju bolje prodaje. Cilj ovog članka nije da harmonizuje odnose između prodaje i marketinga niti da objasni ko ima… Настави са читањем Marketing direktor koji pravi pogrešan marketing budžet
Vrednost strategije bilo čega
Da li možete da odredite vrednost strategije? Da li uopšte verujete u strategiju? Možda su u pitanju decenije „pune muka“, „štapa i kanapa“ ili Grunfovske tvrdoglavosti jer ovo podneblje ne voli strategiju. Običnom čoveku sama reč strategija zvuči previše daleko, kao velika misterija posle čijeg razrešenja nema opipljivih rezultata. Možda se teorija u vezi sa… Настави са читањем Vrednost strategije bilo čega
Programatik oglašavanje
Programatik oglašavanje bila je tema o kojoj sam nedavno govorio (od A do Š) na konferenciji Content Experience . Dobar deo materijala se nalazi u ovoj prezentaciji. [slideshare id=66699173&doc=6x4oytqx2thkvvmwvnw1-signature-f4ff10dcf33d6cf3dc9574ab186cc372e0eb200c04e29c823a9f5726376dcb55-poli-161004051614] Tokom predavanja smo se dotakli mnogih tema. Svi komentari su mi ukazali na to da tržište nije svesno u kojoj meri je neophodno promeniti postojeću infrastrukturu (kako… Настави са читањем Programatik oglašavanje
Kako unaprediti online biznis
Svaki online biznis se zasniva na različitim tehnologijama i na kreiranju sistema čiji elementi komuniciraju u harmoniji. Unapređenje online biznisa podrazumeva usklađivanje postojećih sistema, uvođenje pravih alata koji povezuju elemente i omogućavaju bolji marketing koji unapređuje prodaju. Kako unaprediti online biznis? Proces započinje analizom postojećeg stanja i mesta na kojima se može izvršiti unapređenje. U ovom… Настави са читањем Kako unaprediti online biznis
Događaji u Google Tag menadžeru
Budući da smo prošli razumevanje dataLayer-a i kako radi Google Tag menadžer, došla je na red priča o tome šta su događaji u Google Tag menadžeru. Šta su to događaji u Google Tag menadžeru? Zamislite da je GTM tu da vam omogući da bolje kontrolišete šta će se „ispaliti“ od tagova ili markera. GTM osluškuje… Настави са читањем Događaji u Google Tag menadžeru
Moderan marketing jednorog
Ko je moderan marketing jednorog? U pitanju je mitska životinja koja se nikada (skoro) ne može uhvatiti. Neki su je možda videli, neki snimili, ali je nikada niko nije uhvatio. Razumljivo, zato što je u pitanju mitska životinja. U današnjem marketingu, svaka agencija, klijent, korporacija traži svog jednoroga kako bi uhvatila korak sa sadašnjicom i… Настави са читањем Moderan marketing jednorog
Kako radi Google Tag menadžer?
Jedna od najvećih misterija digitalnog marketinga je kako radi Google Tag menadžer. Mnogi se plaše implementacije jer ne znaju šta da očekuju. Uglavnom ne znaju šta im je zaista potrebno da bi uspešno mogli da ga koriste. Većina ne zna kako može da proda uslugu oko ovog alata. Kako se prodaje GTM? Ne bih pričao o tome ako… Настави са читањем Kako radi Google Tag menadžer?
Besplatan konsalting ili kako umanjiti svoju vrednost
Nikada ne nudite besplatan konsalting! Zašto? Odgovor na ovo pitanje zasniva se na iskustvima sakupljenim tokom godina bavljenja ovim poslom. Sledeći komentari i uputstva nisu rezervisani samo za konsalting. Mogu se primeniti u širokom opsegu industrije usluga. Prodaja konsaltinga nije stvar davanja besplatnih usluga, već razmena vrednosti za novac. Nemojte prihvatati rad na besplatnim analizama/primerima. Floskula… Настави са читањем Besplatan konsalting ili kako umanjiti svoju vrednost
Sve tajne dataLayer objekta – Google Tag menadžer
Prvi put sam se susreo sa dataLayer objektom čitajući rešenje Sima Ahave koristeći Google Tag menadžer. Sva dokumentacija o tag menadžeru je počinjala i završavala sa dataLayer-om. Ekrani kojima se pokazivalo menjanje sadržaja i funkcionalnosti na samoj stranici web sajta su bili šuma informacija koje početniku ne znači ništa. Ali osećaj da tu nešto bitno… Настави са читањем Sve tajne dataLayer objekta – Google Tag menadžer