Kako za jedan dan savladati tehniku kreiranja strukturiranog marketinškog ili komunikacionog plana koji je u potpunosti zasnovan na okruženju u kojem organizacija posluje, biznis ciljevima i jedinstvenim prednostima po kojima se razlikuje od konkurencije?
Strateško planiranje
Strateško planiranje po SOSTAC metodi neizostavni je deo vodećih MBA škola u inostranstvu, i može se koristiti kao šablon koji na jednostavan i jasan način osigurava konzistentnost u prezentovanju planova marketinških timova, budžetiranju, i kod agencijskih pičeva.
Kome je namenjen trening?
- rukovodiocima i zaposlenima u sektoru marketinga i odnosima s javnošću
- strateškim timovima u marketinškim agencijama
Plan & program treninga
Trening je u potpunosti prilagođen potrebama i specifičnostima klijenta i usklađen sa vremenom učesnika. U nastavku je naveden spisak tema koje se mogu obraditi, a moguća su i prilagođavanja u dogovoru sa klijentom, i u zavisnosti od uočenih potreba nakon sagledavanja poslovanja organizacije, stepena razvoja marketinške funkcije i budućih ciljeva u korišćenju digitalnog marketinga:
- ANALIZA SITUACIJE
- PESTLE
- proizvod/usluga
- potrošači: ko, zašto, kako?
- tržišne mogućnosti
- konkurencija
- SWOT
- ključni problemi
- CILJEVI
- SMART model
- 5S model
- RACE model
- SEE/THINK/DO/CARE model
- STRATEGIJA
- segmentacija, targetiranje, ciljanje
- profil idealnog kupca (Persona framework)
- USP/OVP/ESP
- Touchpoints
- baze podataka vs. istraživanje tržišta
- TAKTIKA
- marketing miks (4P – 8P – 5C)
- integrisane marketinške komunikacije: tradicionalni vs. e-marketing
- komunikacioni kanali
- slogan
- kontrola sprovođenja plana
ODREĐIVANJE BUDŽETA
- KPI’s
- merne jedinice u digitalnom marketingu
Predavač
Trening vodi dr Nataša Krstić, docent na Fakultetu za medije i komunikacije na studijskom programu za digitalni marketing. Nataša poseduje više od 15 godina iskustva u poslovnom marketingu i odnosima s javnošću, profesionalnu diplomu prestižnog britanskog “Institute of Digital Marketing” – IDM, SEO specijalizaciju University of California/UC Davis, Google AdWords i Google Analytics sertifikate.
[contact-form to=’krstic.natasa@gmail.com’ subject=’Upit Strateško planiranje’][contact-field label=’Ime i prezime’ type=’name’ required=’1’/][contact-field label=’Email’ type=’email’ required=’1’/][contact-field label=’Website’ type=’url’/][contact-field label=’Broj telefona za kontakt’ type=’text’/][/contact-form]