Kako izgubiti klijenta?

Kada korisnička služba u cilju otaljavanja posla iznese sledeći argument

nismo dužni da obaveštavamo korisnike o izmirenju duga

da li se treba osećati kao poslednji gubitnik i izrađeni korisnik, i istog trenutka promeniti operatera?

Da li uzimati u obzir vrstu pretplate kod mobilnog operatera, period koliko već dugo traje pretplatnički odnos, novci koju su razmenjeni za usluge?

Ova tema mi se mota po glavi već dosta dugo a najviše je usmerena ka velikim magovima marketinga i prodaje mobilnih operatera…

Zašto imate toliki deo kolača tržišta koji imate?

Iskreno mislim da je to samo zbog toga što  ljudi koji imaju broj jednog operatera nisu menjali broj nekog drugog operatera samo zato što broj koji koriste postoji već godinama i da ne bi želeli da ga menjaju.

Samo zbog toga.

U trenutku kada menjanje operatera bez promene brojeva postane dostupno, desiće se mešanje karata. A do tada veliki magovi marketing i prodaje mogu da porazmisle kako da zadovolje postojeće korisnike i da utiču na zadržavanje korisnika.