Kada je vreme za spremanje?

Neki ljudi imaju potrebu da spremaju šifonjer svakih mesec dana. Neki pri prvom stabilnijem suncu shvate da  je stiglo proleće i to im je znak da treba spakovati zimsku garderobu. U pitanju je veliko spremanje.

I uvek se postavlja pitanje: kada je vreme za to veliko spremanje?

Mislim da se to dešava kada shvatiš da ne možeš da zatvoriš plakar ili prođeš od stvari po kući.

A šta se dešava kada je u pitanju web site? Mislim da je to onda kada se broj korisnika koji primete probleme poveća preko 2.

Možemo da pričamo o subjektivnom osećaju i mnogim stvarima koji nemaju veze sa merenjem, ali kada ti ljudi koji koriste sadržaj kažu da nemaju strpljenja da čekaju onda problem nije u reklamama već u doživljaju.

Komentar u članku blogera:

23:19 18.03.2010

…Овај коментар-дупликат је проузрокован мањкавостима блог-платформе, која већ месецима ствара муку и учесницима блога и њиховим читаоцима. …непрофесионалним радом већ месецима смањује посећеност блога и његова корпоративна вредност. … А да не спомињем број оних који су ми се пријавили да одустаје од посете овом месту јер више не могу нормално да му приступе преко интернета.

Kum u neobaveznom razgovoru kaže sledeće:

Ne mogu više da pročitam ništa na sajtu. Imamo 16 megabita sinhronu vezu ali je i dalje sporo. Kao da je poslednju optimizaciju radio neko pre par godina i napustio mesto zločina.

Dragi administratori i rukovodioci sektora, razmislite kako možete da optimizujete servere/platformu. Iz iskustva znam da je bolan proces, ali se od nekuda mora krenuti. U suprotnom portal će raditi po automatizmu uz smanjenje vrednosti za čitaoce i broja kvalitetnih komentara.

Džaba sadržaj ako ne stvara reakciju i mišljenje.