Kola koštaju kao niže kvalifikovan radnik. Eto rekao sam.
Nije lepo ali je istinito.
Srednja niža klasa kola (vrednost do 10-11.000 evra), koja se koristi cca 1.000km mesečno ukupno košta oko 460 evra, što je ekvivalentno neto plati od 260 evra.
Godišnje čitava priča košta 5.5 kilo evra. Za pet godina i 60.000km, ukupno 28 kilo evra.
Update:
Isto to vozilo, pod uslovom da je očuvano, nakon pet godina košta na tržištu oko 4.000.
Neko treba razliku od 24.000 evra da zaradi za tih 5 godina. Naravno da je sve stvar računice ali je ja sada ne vidim.
Prestao sam da vozim kola pre godinu dana i do dana današnjeg nisam razmišljao o tome da ponovo uđem i vozim.
Troškovi su jednostavo preveliki. Kako je većina klijenata u granicama Beograda, za transport se koristi taksi i gradski prevoz.
Prednosti?
- nema traženja mesta za parkiranje
- ograničeno vreme parkiranja
- mogućnost da vozilo odnese pauk i eventualni troškovi
- slobodne ruke i pažnja (audio knjige, radio, muzika, knjiga, podsetnici i papiri za klijenta…)
- odlazak kod majstora
- redovno održavanje
- cene benzina
- mogući sudari
- nesmotreni vozači koji parkiraju
Mane?
- Odlazak van grada je ograničen raznim faktorima, tj može se porediti sa manjim projektom
- Ponekad ne izleda tako lako pomeriti se sa jednog mesta na drugo
Cena?
Taxi: 44 dinara kilometar
U sopstvenoj režiji: 36 dinara.
Neki drugi dan čitava kalkulacija sa detaljima.