
No shit – please
Tokom razgovora sa jednim divnim predstavnikom marketing kompanije, izrečena je jedna divna rečenica u sledećem kontekstu. Posle sat vremena objašnjavanja koncepta saradnje, tehničkih ideja za klijente i mogućnosti saradnje – došli smo do momenta kada se zatvara sastanak i izgovaraju poslednje rečenice.
Naravno, potpisaćemo ugovor o neotkrivanju informacija… – sa jedne strane
Te momente smo već prerasli i podrazumevaju se. – sa druge strane.
Jednostavno, ako taj momenat i nije bio prisutan ranije, sada je standard. Kao i pisanje izveštaja sa sastanka i akcioni plan. Kao i adaptacija prezentacije i deljenje. Kao upisivanje podataka o klijentu u prodajni alat. Kao 1001 stvar koju svaki novi dan donosi i koji doprinosi da bolje radimo.
Koliko radi Timesov novinar/izveštač?
Evo šta izveštač radi tokom tipičnog dana: izveštava, prilaže izveštaj za web izdanje, prilaže za „The International Herald Tribun“, tvituje, prati događanja i dopunjuje web izdanje, još malo izveštava, prati tvitove raznih ljudi koji su mu izvori (i reakcije), radi na video verziji izveštaja za web i uradi članak za papirnu verziju izdanja. Želite da budete izveštač/novinar New York Timesa? Tako izgleda dan. Morate raditi jače i pametnije i razvijati nove sposobnosti brže. – Tomas L. Friedman
Mnoge stvari moramo usvojiti, podići nivo, vežbati i usvajati konstantno i stići do nivoa kvaliteta kojim možemo da izađemo i budemo bolji od konkurencije. Ovde i napolju.