Mogućnosti Google Analitike

Često postavljana pitanja, kada se susretnem sa klijentima koji čitaju i tumače izveštaje koji su im dostupni u Google Analitici, su: „šta još možemo da uradimo“ i „da li to radimo na pravi način?“.

Prvi izazov sa kojim se susrećem je – da li je praćenje postavljeno (ili implementirano) kako treba. Čest problem koji se javlja je pogrešno postavljen kod ili kod koji nije na svim stranicama web sajta.

Drugi je – da li se podaci slažu kako treba i da li se nalaze na pravim mestima tj da li su sesije, korisnici i njihove posete valjane u analitici – da li postoje neke anomalije.

Treći – da li postoje definisani ciljevi tj da li su poslovni ciljevi preneseni na jezik Google Analitike i da li se mere.

Četvrti – u slučaju online prodavnica – da li se transakcije tj kupovine beleže na pravi način.

Mnogo pitanja i mnogo provera, pre nego se upustimo u tumačenje i analizu. Postoji neiscrpno znanje na internetu, zatvorenim i otvorenim forumima/grupama na društvenim mrežama, blogovima. I svaki biznis je drugačiji i priča za sebe i zahteva poseban pristup.

Da li ste spremni da steknete znanje na pravi način?